bronner.blo.gg

2013-09-04
23:42:20

Min familj Kortfattat.
Detta är ett kortare inlägg om min familj. Jag kommer lägga tid på att skriva om släkten mer detaljerat senare. 
 
Joakim Bronner, heter min farsa. Han är runt 180 cm lång, har glasögon, är 40 år och jobbar som säljchef på Batterigubben AB i Norrköping
 
Ingrid Bronner, min morsa. Den delen av mina föräldrar som jag är lik till utseendet men inte mentalt. Hon är 37 år och jobbar som Administratör på Skanska Asfalt. 
 
Simon Bronner, min äldsta lillebror, 9 år. Han har mer gener från morsan än farsan, Går på Målgränds skola i Ektorp i Norrköping. Spelar Fotboll i Kuddby IF och är en sportmänniska till skillnad från mig som endast utövar sporten Hopp. Hoppa över sportbladet när jag läser tidningen.
 
Adam Bronner, min yngsta lillebror, 4 år. Han har mer gener från farsan än morsan liksom jag. Går på Förskolan Galaxen i Vilbergen i Norrköping. Är väldigt smart och helt sjukt lik mig. Öppen för alla människor och har inga svårigheter. Han är heller ingen sportmänniska, det är bara Simon. 
 
Emelie Karlsson, min icke biologiska lillasyster. Att Emelie är min syster är egentligen en inbillning i mitt huvud. Men jag och Emelie är så nära varandra så vi kallar varann för syskon. Vi har gjort det i sån lång tid så att nu är hela jag inställd på att hon är det trots att hon och jag inte har någon koppling till varandra genom många generationer, om ens nån. Men jag älskar min "lillasyster" lika mycket som om hon hade vart en biologisk syster, om inte mer.  Hon är 14 år och går på Ektorpsskolan i Norrköping. Tränar på Norrköpings ungdomscirkus där vi träffades första gången. 

Kommentar:
#1: MrCreepypedofile

Smickrande :')<3

Svar: Hela du är Smickrande kära lillasyster. <3
Christian Bronner

2013-09-05 @ 22:16:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: