bronner.blo.gg

2013-09-04
03:33:38

Mig själv. En "kort" presentation
Hej, mina vänner. Christian Bronner heter jag, kalla mig gärna Bronner. Jag älskar hat (oxymoron som jag är försjust i). Jag går på Film- och Musikgymnasiet i Norrköping. Ägnar mitt liv åt ljudteknik och musik. Min musikaliska förebild är Tuomas som spelar keyboard i Nightwish och min Ljudtekniska förebild är mig själv fär kag 'r awesome. Ligger på ca. 128 IQ och är snabbtänkt och kvick i hjärnan när jag har lust, annars är jag lat och bryr mig bara om det jag vill, resten skiter jag i.
Tar ingen skit från folk och mår istället bra av det positiva i livet. Är en ensamvarg som gillar att spendera tid själv, särskilt med saker som jag är bra på. Däremot gillar jag att vara med mina närmsta vänner, tycker om att umgås med min allra närmsta vän Hampus Lager som jag har känt sedan 2006. Utöver musiken och ljudtekniken ägnar jag mig också åt Kemi och Vetenskap. Tar mycket lärdom av den gamla tv-serien McGyver. 
Jag är kristet troende och tror på Gud, däremot har jag en väldigt Vetenskaplig vinkling på religion som inte kan förklaras i detta inlägg. 
Jag röker och snusar och accepterar mitt beroende till fullo, dvs vill jag inte sluta för någon som helst anledning. Nikotin är dåligt för hälsan och Ekonomin men den är bra för själen och abstinensen så det jämnar ut det hela. 
Jag är en väldigt Estetisk person av mig och tycker att teater och musik är mycket roligt och viktigt i livet. Däremot passar jag bättre bakom mixerbordet än på scenen. 
Jag är uppväxt på landet, därför tycker jag om miljön utanför stan och vill gärna bo på landet senare i livet. 
Tycker mycket bättre om norra sverige än södra, därav kan jag tänka mig ett boende i norrland i framtiden.
Min kärlek till Power metal-bandet Sabaton är enorm. Två musikgenrer som jag tycker om, som dock skiljer sig helt ifrån varandra är Power/Industrial metal respektive Hardstyle. 
Vill ni veta mer om mig så lär känna mig bättre än ni redan gör och fråga vilka frågor som helst melan himmel och jord.

Kommentarer:
#1: MrCreepypedofile

<3

2013-09-04 @ 21:46:42
#2: MrCreepypedofile

<3

Svar: Lillasyster <3
Christian Bronner

2013-09-04 @ 21:46:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: